
xa0 نوروز باز آمد زدر حرف بهارانم نبود کفران نعمت می کنم امشاسپندانم نبود xa0 هرهفت شهرعشق را دنبال یاران گشته ام ره را غلط پیموده ام چون راهبانانمxa0 نبود xa0 اندیشه کوته تن فقیر این بود اسرار وطن اندیشه ی این بردگی بر ملك ایرانم نبود xa0 این نورچشم گرگها در ظلمت شبهای ماست دردا که نور شمع هم یارای یارانم xa0نبود xa0 خاموش تهی،کوته سخن،حق را مگو،لب را ببند دریای دل ساکت شده چون موج رقصانم نبود. xa0...
ادامه مطلب
میخوام این ترانه رو به قلبت اهدا بکنم توی اون تکه سنگ یک دینامیت جا بکنم از شبای جیک جیکت با پسرا تو کوچه ها بگم و لب کلوم چهره تو رسوا بکنم خاطرات بچگی،لپ کشیدن یا بوسه هام یه شبه پاک میکنم ، همه شوحاشا بکنم اسای عاشقونه ، اکانتای یواشکی واتساپو پاک میکنم ، گوشیمو نوکیا بکنم دفترای شعرتو با شعرای عاشقونه ش چرا اصلا بخونم یا برگیشو تا بکنم آدمم حساب نکردی و منم مثل خودت توی زندگیم نخواستم تورو حوا بکنم میرم و بقول تو توی افق محو میشم شاید اونجا بتونم خودو رو پیدا بکنم "ابراهیم آقایی" 95.5.20...
ادامه مطلب